Uvek dostupni, uvek na usluzi
Sinonim za poverenje i pouzdanost
Vrednost opreme za pakovanje je, između ostalog, značajno određena i time da li su rezervni delovi, servis ili rekonstrukcija i modifikacije obezbeđeni tokom njenog životnog veka. Naš profesionalni servisni tim za prodajnu i postprodajnu podršku dostupan je 20 sati, a odgovor ćete dobiti u roku od 2 radna sata. Telefonski ili video putem, tehnički tim pruža usluge prema radnom vremenu kupca, pa nas možete kontaktirati ukoliko mašina ima bilo kakvih poteškoća u radu.
Spektar servisnih usluga:
Naš cilj je da naši klijenti imaju najbolje moguće rezultate
Organizacija podrške
Naša servisna služba sa posebno obučenim tehničarima, ima kompetencije, stručnost i iskustvo za obavljanje širokog spektra zadataka, od tehničke dokumentacije, instaliranja i renoviranja postojeće opreme, do izmeštanja celih linija i obuke tehničkog osoblja i operatera. Naši stručnjaci čak pružaju usluge i na opremi koja nije proizvedena kod nas, kako bi vam pružili optimalnu podršku za rad vaše opreme u punom kapacitetu.
Tehnička podrška
Servis tokom celog životnog veka mašine
Omniprojekt model radnog veka
Rešavanje problema u realnom vremenu
U čemu se Omniprojekt razlikuje od konkurencije?
Na osnovu informacija o radu dobijenih direktno sa Vaših mašina, naši stručnjaci u Omniprojektu u stanju su da izvrše u realnom vremenu, na daljinu defektaciju, podešavanje ili otklone kvar. Internet veza nam omogućava da proaktivno pristupimo interfejsu, kontrolnim sistemima, kamerama ili skenerima u Vašoj mašini. Pored toga, možemo vam odgovoriti na sva vaša pitanja kroz audio-vizuelne pozive.
…
U hitnim situacijama možemo intervenisati na daljinu. Štaviše, mnoge probleme možemo rešiti u kratkom roku bez dolaska kod Vas. To minimizira zastoje, kašnjenja i troškove.
Interesuju Vas detalji o tehničkoj podršci?
Kontaktirajte našu servisnu službu