Podrška, tehnički servis i održavanje

Našim klijentima važno je ne samo da imaju najbolju tehnologiju, već i da imaju proizvođača mašine koji brzo reaguje na svaki nepredviđeni događaj, da bi se minimizirali zastoji u procesu pakovanja

Uvek dostupni, uvek na usluzi

Sinonim za poverenje i pouzdanost

Vrednost opreme za pakovanje je, između ostalog, značajno određena i time da li su rezervni delovi, servis ili rekonstrukcija i modifikacije obezbeđeni tokom njenog životnog veka. Naš profesionalni servisni tim za prodajnu i postprodajnu podršku dostupan je 20 sati, a odgovor ćete dobiti u roku od 2 radna sata. Telefonski ili video putem, tehnički tim pruža usluge prema radnom vremenu kupca, pa nas možete kontaktirati ukoliko mašina ima bilo kakvih poteškoća u radu.

Spektar servisnih usluga:

Naš cilj je da naši klijenti imaju najbolje moguće rezultate

Proaktivne usluge

– Konsultacije sa potencijalnim kupcima
– Planiranje instalacije i projektovanje rešenja
– Ispitivanja doziranja i pakovanja u razvojnom centru

Reaktivne usluge

• Puštanje u rad
• Obuka i instrukcije
• Online održavanje, nadzor i intervencije

Postprodajne usluge

– Snabdevanje rezervnim delovima (i za starije modele)
– Rekonstrukcija Mašine i formati za
– Modernizacija elektro-upravljačkih sistema

Organizacija podrške

Naša servisna služba sa posebno obučenim tehničarima, ima kompetencije, stručnost i iskustvo za obavljanje širokog spektra zadataka, od tehničke dokumentacije, instaliranja i renoviranja postojeće opreme, do izmeštanja celih linija i obuke tehničkog osoblja i operatera. Naši stručnjaci čak pružaju usluge i na opremi koja nije proizvedena kod nas, kako bi vam pružili optimalnu podršku za rad vaše opreme u punom kapacitetu.

Tehnička podrška

Rezervni delovi

Nisu svi rezervni delovi isti. Mi Vam garantujemo visoku dostupnost rezervnih delova

Servis na terenu

U slučaju neplaniranih zastoja naš servisni tim pruža hitne intervencije

Modernizacija opreme

Produžetak radnog veka, ispunjavanje novih standarda, poboljšanje performansi opreme.

Podrška na daljinu

Naš servisni tim može da kontaktira servere na mašinama i interveniše u realnom vremenu 24/7

Stručne konsultacije

Naš inženjeri rado će Vam preneti primere dobre prakse i dodatnih vrednosti

Maksimiziranje opreme

Podizanje performansi tokom projektovanja, puštanja u rad i redovne proizvodnje.

Servis tokom celog životnog veka mašine

Omniprojekt model radnog veka

Rešavanje problema u realnom vremenu

U čemu se Omniprojekt razlikuje od konkurencije?

Na osnovu informacija o radu dobijenih direktno sa Vaših mašina, naši stručnjaci u Omniprojektu u stanju su da izvrše u realnom vremenu, na daljinu defektaciju, podešavanje ili otklone kvar. Internet veza nam omogućava da proaktivno pristupimo interfejsu, kontrolnim sistemima, kamerama ili skenerima u Vašoj mašini. Pored toga, možemo vam odgovoriti na sva vaša pitanja kroz audio-vizuelne pozive.

Smanjeno vreme zastoja
Brze i precizne daljinske dijagnoze
Vizuelnu podrška pomoću kamera velike brzine
Ne čekate servisera da doputuje kod Vas
Oprema se brzo vraća u radno stanje
Uštede

U hitnim situacijama možemo intervenisati na daljinu. Štaviše, mnoge probleme možemo rešiti u kratkom roku bez dolaska kod Vas. To minimizira zastoje, kašnjenja i troškove.

Interesuju Vas detalji o tehničkoj podršci?

Kontaktirajte našu servisnu službu